Good day,
No, and I hate to use that word the fix was to change the weather setting to //* set weather uniformly for the whole world// then set the QNH at the bottom of the page where it says 'baro pres at sea level ' make sure you are set to that # in the aircraft this is just for testing the plugin so, I want to get the #'s to match. and as soon as all the #'s were the same it work this information is going to help to narrow where the issue is. and i will send a log.txt along with screen shots.
your friend,
B
The #2 Screen Shot shows the approval of the route from ATC after the change in the weather from real weather setting.
A) top line of the ATC I am cleared Heathrow runway 26R via INPUIN Dep. Altitude 7000 sqw. 4454
Before, that I keep getting a QNH error message while connected to the X-plane 'Real Weather' plugin and it is documented in the XP log.txt.
Добрый день,
Нет, и я не хочу использовать это слово исправление было , чтобы изменить настройку погоды для // * , установленной погоды равномерно на весь мир // затем установить QNH внизу страницы , где он говорит " Baro прес на уровне моря ' убедитесь, что вы настроены на то # в самолете это только для тестирования плагина так , я хочу , чтобы получить # ' ы , чтобы соответствовать. и как только все # ' ы были такими же, она работает эта информация поможет сузить , где проблема . и я пошлю BBox.txt и log.txt вместе с снимков экрана .
ваш друг,
В
# 2 Screen Shot показывает утверждение маршрута от УВД после изменения в погоде из реальной обстановке погоды.
А) верхняя строка УВД Я очищенную Хитроу взлетно-посадочной полосы 26R с помощью INPUIN Деп . Высота над уровнем моря 7000 SQW . 4454
До , что я получаю сообщение об ошибке QNH при подключении к X-Plane плагин реальную погоду , и это зафиксировано в log.txt XP .
laohu314 wrote:captbullett wrote:Good day,
this link is to video at You-Tube so you can see the way the QNH from ATC will not get approved for take-off. and you only need one of the log.txt they are the same.
your friend
Brian
link the type is hard to read but here is what the log is telling you;
> Pilot: MUNICH Delivery, JAR123, Stand 205A, A320, with information Tango, QNH1027, request clearance
> ATC: JAR123, MUNICH Delivery, Wrong QNH
https://youtu.be/7yoeSxkp4xY
Добрый день,
эта связь в видео на You Tube так - вы можете увидеть то, как QNH от УВД не будут утвержденный для взлета . и вам нужно только один из log.txt они то же самое.
ваш друг
Брайан
связать тип трудно читать, но вот то, что журнал говорю вам ;
> Пилот: МЮНХЕН Доставка , JAR123 , стенд 205а , A320 , с информацией танго, QNH1027 , запрос оформления
> УВД : JAR123 , Мюнхен Доставка , Неправильный QNH
I fix the QNH issue by clicking ATIS on the ATC panel, then setting the correct QNH (in Europe it has to be mBar/hPa). Then I can get further. The wrong ATIS information or wrong QNH comes up every time something changes (using real weather) so it is a bit of a nuisance but I guess it's got to be that way.